sobota, 17 listopada 2012

Prolog


Elise:
Rodzice prosili nas, byśmy poinformowały ich do końca tego miesiąca o naszej decyzji. Dali nam wolny wybór, nawet zdziwiło mnie, że po krótkich rozmowach między sobą brali pod uwagę nasz kolejny pomysł - zmianę szkoły. To była inicjatywa moja i Charlie, ale nasi opiekunowie na razie o tym nie wiedzą. Mam nadzieję, że dadzą nam to wszystko wytłumaczyć i przekonają się, że to dobry pomysł. Chodziło o szkołę w Londynie. Na początku nasz pomysł nie przypadł do gustu Rose i Emmie, ale po błaganiach przyjaciółki, w końcu się zgodziły. Z czasem nie rozmawiały już o niczym innym. Rodzice Emmy akurat zaprosili nas wszystkich na piątek, aby uczcić awans jej taty - ustaliłyśmy, że powiemy im to właśnie wtedy. Dzisiaj nadszedł ten dzień, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli...

Charlie:
Jest 19:45, koniec treningu. Jestem wykończona, ale pozytywnie! Jak ja kocham ten sport! Bycie napastnikiem jest naprawdę świetne. Ale teraz nie czas na opowiadanie o pasjach. Zaraz wspólnie z Elise wsiądziemy do autobusu i pojedziemy do Em na kolacje. Wszyscy już tam są. Będziemy spóźnione, ale treningi są dla nas świętością. Trochę się stresuje, bo to ja mam powiedzieć naszym rodzicom o wyborze szkoły. Oby wszystko poszło zgodnie z naszymi planami! Londyn, Buckingham, Big Ben, a co najważniejsze - stadiony i mecze! Oczywiście, jeżeli będzie na to czas poza nauką i treningami, których w "nowej szkole" ma być dużo więcej. Za około 20 minut będziemy u Em. Tylko czy uda nam się wszystkich przekonać?

_______________________________________________________
Mamy nadzieję, że chociaż trochę wam się podoba, ale... Nie wiemy, czy ktokolwiek to czyta, więc pierwszy rozdział postaramy się dodać po pięciu komentarzach :) 

9 komentarzy:

  1. Świetny prolog, już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału....
    Mam nadzieję, że szybko dodasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prolog! Czekam na next! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zaczyna. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już chce wiedzieć co dalej! ;D
    dodaj już nooo ... <3
    Karmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kumpela prosiła żebym weszła to jestem, fajnie zaczynasz czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. jest pięć komentarzy dodawaj rozdział JUŻŻŻŻ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super<3

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ^^

    nowy rozdział, słońce xd :*
    http://yearwithyou.blogspot.com/

    ~Kasia i Daga ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPRASZAM JA CZEKAM NA ROZDZIAŁ!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń